Temuduga

Saya tak suka temuduga..seriously sebab rasa macam tak pandai nak goreng jawapan. Sebab tu saya elakkan menghadiri temuduga.  Tapi hari ni memang tak boleh elak sebab saya betul2 nak dapat peluang ini.  Hari ni pukul 8 dah terpacak kat PICC ada temuduga Hadiah Latihan Persekutuan.  Bilik saya tu tak ramai ada la dalam 5 org dan saya org terakhir.  Lama la jugak 1/2 jam per person memang segala peluh jantan betina keluar.  Seriously saya tak suka temuduga..memang banyak betul soalan menduga akal dan kewarasan kita. boleh hilang sabar sebab panel ni suka sangat provokasi. Untunglah panel saya tidak terlalu pakar dengan bidang yang saya pilih.


Usaha sudah, saya bertawakal je lah. Tetapi jauh di sudut hati, saya betul2 inginkan peluang ini.  Bukan sebab saya nak berehat daripada bekerja tetapi saya perlu upgrade diri saya dan mencabar kemampuan saya dalam bidang ini.

0 comments: