Laksa Lemak

** picture taken from Google image  
        


                                                                                                                                                                   
Hari ni macam biasa meeting AJK.. ;) Mak saya masak laksa lemak..Memang terbaekkk..gambar tu bukan laksa yang mak saya masak tapi rupa lebih kurang le..Memang semangat betul mak saya. Siap pesan saya bawak rempah kari dengan salad..Kesian la pulak kan kalau saya tak datang.  Saya usaha jugak dtg setiap hari Sabtu sebab saya tahu mak saya akan happy kalau kami adik beradik berkumpul walaupun tak semua yang ada, 3 orang dah cukup memeriahkan suasana ;). 

Adik beradik saya kata mak saya lebih sayang kat saya berbanding yang lain wpun saya bukan anak bongsu.  Walaupun apa gelaran untuk saya, baby girl ke ;) saya tak kisah.  Kasih sayang saya pada emak saya tetap tidak berbelah bahagi.  Tiada wang ringgit yang dapat membeli atau membayar kasih sayang emak saya.  Saya berdoa setiap hari Allah panjangkan umur saya supaya saya dapat berbakti kepada emak saya sepanjang kehidupannya.  Dan semoga suami saya memahami dan sentiasa mengizinkan saya untuk melawat emak saya.

Eh, entry dah lari dari tajuk le. Minggu depan rasanya AJK tak bersidang sebab mak saya akan balik kampung.  Saya pula akan ke PD ada team building.

Nota : Menyesal la tak bawak balik laksa lemak sikit. Tadi tengok macam nak habis.














0 comments: